Új biztosítási logóval és névvel találkozhatunk szeptembertől a biztosítási piacon. Az új külső ellenben egy jól ismert biztosítót takar. Az Aegon Biztosító ugyanis kívül belül megújul.
A külsőségek első kőrben a név és arculat váltásban mutatkoznak meg. Arról egyenlőre nem rendelkezünk információval, hogy a termékportfólió, vagy a piaci stratégia is éles váltáson menne keresztül. Sőt eddig inkább azt kívánta hangsúlyozni az egyik legnagyobb piaci szereplő, hogy minden marad a régiben. A többségi tulajdonos két érdekeltsége külön üzleti szereplőként folytatja,így az Union Biztosító mellett az Aegon új, Alfa néven, megújult márka- és arculati elemek alatt viszi tovább üzleti tevékenységét Ez persze kérdésket is felvethet, hiszen az Alfa logo alján szereplő Vienna Insurance Group birtokolja az Union Biztosítót is és a két társaság összevonása esetén már a legnagyobb piaci szereplőnek tudhatnák magukat a tulajdonosok.
Apropó tulajdonosok. Az Aegon csoport kiszállásával ugyanis kis visszarendeződés látszik a piacon, hiszen ismét “Állami Biztosítóként” folytatja működését a társaság. A magyar állam ugyanis kisebbségi tulajdont szerzett mind az Union, mind az Aegon Biztosítókban, míg a többségi tulajdonos a VIG maradt.
Az ÁB/Aegon/Alfa biztosító hangsúlyozta, hogy a névváltással kapcsolatban a Társaság közel másfél millió ügyfelének semmilyen teendője nincs. Szerződéseik azonos feltételekkel továbbra is érvényesek, biztosítási védelmük változatlan, kárbejelentéseiket és egyéb, biztosításaikkal kapcsolatos ügyeiket a megszokott módon és csatornákon intézhetik.